niedziela, 21 czerwca 2015

Powitanie!

Cześć i czołem!
Znajdujesz się na moim nowym blogu recenzenckim z chęci lub przypadku i mam nadzieję, że zostaniesz jego stałym bywalcem. :)
Od bardzo długiego czasu chciałam założyć takiego bloga, bo jestem wielkim molem książkowym, ale niestety szkoła zawsze stawała mi na przeszkodzie, by dodawać posty regularnie. Teraz nadeszły wakacje i całe mnóstwo wolnego czasu, który przeznaczę na czytanie nowych pozycji. Ale i nie tylko, bowiem pojawiać będą się tu nie tylko recenzje książek, ale też filmów, seriali i od czasu do czasu moje przemyślenia oraz notki związane ze mną i moim życiem. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Nie chcę się tu za bardzo rozpisywać, gdyż nie chcę was zanudzać na samym wstępie właściwie bez potrzeby.
W każdym razie witam Was w ten nie zbyt ciepły pierwszy dzień lata na 'Czytelniczych wariacjach'. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz